FANDOM

1446260-10-1330950179278

Boonies i zwierzaki.

Boonies i zwierzaki — stworzenia, które można zakupić na MSP. Trzeba się nimi opiekować, by były zdrowe - karmić je, a także myć. Możemy także się z nimi bawić, dzięki czemu zyskają one nowe sztuczki. Podstawowe zwierzaki kosztują 900 SC. Dzięki zwierzakom możemy wejść do Parku dla zwierzaków - bez niego jest to niemożliwe. Zwierzaki ze starego MSP są do dziś dostępne. Gdy bawimy się ze zwierzakami zdobywają one levele.

Zwierzaki

Aktualnie nazywają się "Bonsters". Na Starym MSP do nabycia były lisy, psy i smoki.

Dzisiaj można nabyć:

  • koty, lwy i psy (podstawowe zwierzęta)
  • pegaza (za 5000sc), gryfa (za 2000sc), świnkę (1000sc), owcę (30 diamentów) oraz dwa rodzaje smoków (600sc i 34 diamentów) (stworzenia specjalne)

Stary sklep dla zwierzaków

Boonies

Boonies to puszyste kuleczki w różnych kolorach i ubraniach. Nowe boonies nawiązują do tematyki konkursów, a ich ceny są różnorodne (od 10sc do 100sc, a nawet 1 diamond). Boonies można także zdobyć w Eventach, jak i w pakietach VIP . Dawniej były 3 rodzaje boonies (ale nie tylko 3 kolory!) - dobre, złe oraz VIP.

Stary sklep z boonies

Ciekawostki

  • Zwierzaki i boonies ze starego MSP, a także z zakupu VIP i gazetki są dostępne.
  • Dawniej, oprócz zwierzaków i boonies, istniały także roślinki.
  • Kiedy nasz pupil zyska nowy level, dostajemy SC o wartości 100 SC.
  • Gdy jakaś MS pobawi się z naszym zwierzakiem, dostajemy 1000 fame.
  • Gdy pogłaszczemy czyjegoś zwierzaka, dostajemy SC. (od 1000 do 5000)
  • Gdy bawimy się ze zwierzakiem ze starego MSP, otrzymujemy fame równe ilości odbić, które wykonamy (jednak gra w starą piłkę jest trudniejsza, ponieważ piłka jest znacznie szybsza).
  • wszystkie zwierzaki można zamienić.
  • Stare zwierzaki można tak samo zamienić w wyższą formę jak te nowsze w sklepie Diamond. Koszt wynosi 2 diamenty.
  • Gdy nie opiekujemy się naszym zwierzakiem, nasz zwierzak zacznie "śmierdzieć" i muchy będą koło niego latać.
  • Stare i nowe zwierzaki lub boonie również chorują. Dajemy mu lekarstwo za 10SC
  • Na Starym MSP,gdy bardzo długo staliśmy z booniesem/zwierzakiem to on robił kupkę.
  • Zwierzaki z vip są dodawane po tygodniu, od minięcia okresu kiedy były w danym pakiecie.

Galeria

Opieka nad starym zwierzakiem

Najstarsze wersje sklepów

Błąd w lookach

Boonies z wydarzeń