Fandom

MovieStarPlanet Wiki

Boonie i zwierzaki

381stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze83 Udostępnij
1446260-10-1330950179278.jpg

Boonies i zwierzaki.

Boonie i zwierzaki - stworzenia, które można zakupić na MSP. Trzeba się nimi opiekować, by były zdrowe - karmić je, a także myć. Możemy także się z nimi bawić, dzięki czemu zyskają one nowe sztuczki. Podstawowe zwierzaki kosztują 900 SC. Dzięki zwierzakom możemy wejść do Parku dla zwierzaków - bez niego jest to niemożliwe. Zwierzaki ze starego MSP są do dziś unikatami. Gdy bawimy się ze zwierzakami zdobywają one level, a przy 6 level mają odblokowaną 1 animację.

Zwierzaki

Aktualnie nazywają się "Bonsters". Na Starym MSP do nabycia były lisy, psy i smoki.

Dzisiaj można nabyć:

-koty, lwy i psy (podstawowe zwierzęta)

-pegaza (za 5.000sc), gryfa (za 2.000sc) oraz smoka (650sc).(stworzenia specjalne)Stary sklep dla zwierzaków:

Boonies

Boonies to puszyste kuleczki w różnych kolorach i ubraniach. Nowe boonies nawiązują do tematyki konkursów, a ich ceny są różnorodne (od 750sc do 10.000sc, a nawet 30 diamonds). Boonies można także zdobyć w Eventach . Dawniej były 3 rodzaje boonies (ale nie tylko 3 kolory!) - dobre, złe oraz VIP.

Stary sklep z boonies:

Ciekawostki

  • Zwierzaki i boonies ze starego MSP, a także z zakupu VIP i gazetki są unikatami.
  • Dawniej, oprócz zwierzaków i boonies, istniały także roślinki.
  • Kiedy nasz pupil zyska nowy level, dostajemy SC o wartości równej aktualnemu levelowi zwierzaka.
  • Gdy jakaś MS pobawi się z naszym zwierzakiem, dostajemy fame.
  • Gdy pogłaszczemy czyjegoś zwierzaka, dostajemy SC. (1 SC, 2 SC, 3 SC oraz 5 SC)
  • Gdy bawimy się ze zwierzakiem ze starego MSP, otrzymujemy fame równe ilości odbić, które wykonamy (jednak gra w starą piłkę jest trudniejsza, ponieważ piłka jest znacznie szybsza i czasami piłka nie reaguje na kliknęcia).
  • Jedynie stare zwierzaki można przetworzyć
  • Stare zwierzaki można tak samo zamienić w wyższą formę jak te nowsze w sklepie Diamond. Koszt wynosi 6 diamentów, w zależności od levela.
  • Gdy nie opiekujemy się naszym zwierzakiem, nasz zwierzak zacznie "śmierdzieć" i muchy będą koło niego latać.
  • Stare i nowe zwierzaki lub boonie również chorują. Dajemy mu lekarstwo za 20SC
  • Na Starym MSP,gdy bardzo długo staliśmy z booniesem/zwierzakiem to on robił kupkę.

Galeria

Opieka nad starym zwierzakiemNajstarsze wersje sklepówBłąd w lookach

Więcej z Fandomu

Losowa wiki