FANDOM

Boonie Planet (dawniej Boonieverse) to gra twórców MSP o świecie boonies . Wydana została na iPhone'y i iPad'y (14 lutego 2014r.), Androida (17 czerwca 2014r.), a później także na komputer (2016r.).

Nie jest bezpośrednio związana z grą, tzn. za jej pomocą nie zarobimy ani sc ani fame, jeśli jednak zalogujemy się na Boonie Planet za pomocą MSP, otrzymamy czapkę dla naszego Boonie. Jeśli natomiast kupimy vipa na msp, będzie on również w boonieplanet.

Gra

Głównym celem gry jest stworzenie drużyny z dostępnych boonies, a także ulepszanie jej. Walczymy z innymi boonies (na piórka, balony z wodą, ciasteczka itp.), a zwyciężając możemy otrzymać furcoins lub ubrania, a czasami nawet pokonany boonie zechce się do nas przyłączyć (za opłatą).

W grze istnieje kilka plemion boonies, jedne silniejsze od drugich (podobne do zasady papier-kamień-nożyce). Nazywa się to Kołem Żywiołów.

W czasie walki boonies tracą trochę życia. Co jakiś czas możemy uleczyć naszą drużynę za darmo. Trzeba dbać o zdrowie boonies, żeby nie zasłabły w trakcie walki.

O zwierzaki trzeba także dbać. W domu możemy nakramić, umyć oraz połaskotać naszą drużynę. Boonies możemy także przebrać. Ubrania możemy kupić w sklepie, ale także czasami je zdobywamy za kolejny lvl lub wygraną walkę.

Jeśli mamy więcej niż 4 boonies, możemy zmieniać naszą drużynę według upodobań. Jeśli wybierzemy do drużyny boonies z różnych plemion, mamy większą szansę zdobyć przewagę nad przeciwnikiem.

W grze ważne jest także XP (Experience Points - Punkty Doświadczenia). Dzięki XP zdobywamy nowy poziom, co zwiększa statystyki naszych boonies, czyli stajemy się silniejsi. Możemy je dostać za walki, lajki pod lookami, uściski od innych graczy, dbanie o swoją drużynę oraz przygarnięcie nowego boonie.

Minisłownik

  • Furcoins - jedna z walut używana w Boonie Planet. Otrzymuje się je po zwyciężeniu w walce z przeciwnikiem. Można za nie kupić ubranka dla zwierzaka i podnosić jego poziom.
  • Kryształy - druga waluta w Boonie Planet. Można za nie np. uleczyć drużynę naszych boonies podczas walki, kiedy zostaniemy pokonani, lub kupować lepszej jakości kapelusze i okulary słoneczne.
  • Czapki i Okulary - dzięki strojeniu naszych boonies, zwiększamy ich siły. Każdemu boonie możemy dać jedną parę okularów słonecznych i jedną czapkę. Zdobywamy je z walk, nowego lvl lub kupując w sklepie.
  • Atak Miotający i Atak - Zrzut - każde z pięciu plemion ma swój własny atak miotający i atak - zrzut. Używa się ich podczas walki, żeby pokonać przeciwnika.
  • Sala Gimnastyczna - w sali gimnastycznej można trenować naszą drużynę boonies. Podczas ćwiczeń poznają nowe sztuczki i podnoszą swój poziom.
  • Rekordy- Można tu zobaczyć najlepszych użytkowników tygodnia i looks tygodnia.

Ciekawostki

  • W grze do zdobycia jest 21 boonie.
  • Kiedy zbierzemy wszystkie odłamki kryształowego serca, dostaniemy się do gry w Legendarne Kryształowe Boonies.
  • Klikając czerwony domek na drzewie pod "Gry", dostajemy trochę furcoins i XP.
  • Mając w ekipie 4 boonies łatwiej jest pokonać przeciwnika.
  • Rzadsze boonies mają większą moc.
  • Zapraszając przyjaciół z MovieStarPlanet do gry możemy zarobić furcoins. Jedna zaproszona osoba to 40 furcoins.
  • Kiedy zalogujemy się pierwszym razem przez MSP zdobędziemy 10 kryształków.
  • 26 lipca 2016 r. wprowadzono rekordy.
  • Kiedy mamy limit na Moviestarplanet, a chcemy mieć więcej znajomych to logujemy się na Boonieplanet i dodajemy znaj.
  • Kiedyś na Boonie Planet były takie chatroomy: Las i Miasto.Obecnie są wycofane i zastępowane chatroomami skleowymi,gierowymi i także Parkiem (gdy się zalogujesz zobaczysz główny chatroom Parkowy.) Te chatroomy zostały włączone od września 2016r.
  • Gdy stworzysz konto albo się zalogujesz,obok ikonki VIP jest ikonka koła fortuny. Zwykli użytkownicy muszą zakręcić 1 raz,a VIPY 2,3 lub 4. Zakręcenie kosztuje 5 kryształków (gdy masz zero szans). Ta funkcja jest dostępna od września 2016r.
  • W rekordach można znaleźć na pierwszym miejscu użytkownika z 29 lvl.
  • Administratorem tej gry jest boonie Pixi Star-Lily

Event

Gdy gra stała się dostępna na androidzie, na Boonie Planet pojawił się Event związany z Mistrzostwami Świata. Można było wtedy zdobyć Booninho, a także przenieść go na MSP.

Aby go zdobyć, trzeba było pokonywać postacie w skrzyniach. Można było znaleźć tam furcoins oraz piłkę w barwach Brazylii. Po otwarciu piłki można było dostać jedną z nagród: specjalny żółto-zielony kapelusz lub okulary, furcoins albo Booninho. Rzeczy te można też było kupić za kryształy.

Galeria