FANDOM

Błąd Koloru Skóry Da się kupić bez vip

błąd koloru skóry

Poniżej opisane jest większość błędów występujących na MovieStarPlanet.
  • Istnieje błąd, dzięki któremu możemy mieć na sobie czyjś look za darmo, jednak po wylogowaniu nie mamy już go na sobie.
  • Gdy zapiszemy looka na komputer i potem go obejrzymy, to róż do policzków może być przyciemniony o kilka odcieni.
  • Błąd Koła Fortuny
  • Błąd Design Studio
  • Błąd looków
  • Czasami, gdy pierwszy raz w ciągu dnia wejdziesz w "Stwórz i Oceń", możesz mieć zablokowaną funkcję stworzenia looka i projektu, mimo że dzisiaj żadnego nie zrobiłeś.
  • Błąd Kliniki Piękna (znany też jako Błąd Koloru Skóry) - na początku marca 2014r. skórę dla VIP mogły kupić osoby bez tego statusu. Nadal można próbować kupić skórę dla VIP, nie będąc nim.
  • Czasem, po zebraniu bonusu fame i jego zamknięciu, nadal pokazuje nam się jakaś liczba przy zakładce "aktywność". Jednak, kiedy wchodzimy po kolei w zakładkę okazuje się, że nic tam nie ma.
  • Czasami, gdy ktoś zaprosi Cię do znajomych a ty na pasku zareagujesz (np. naciśniesz, że akceptujesz) w znajomych i tak nadal będzie się pokazywać, że ktoś Cię zaprosił.
  • Czasami gdy przy logowaniu pojawiają się nowości, niektóre postacie nie mają oczu (choć normalnie je mają).
  • Usunięci użytkownicy nie mają oczu. 
  • Czasem, gdy wchodzimy w Awards i klikamy na jakąś , np. "Krytyk filmowy", mimo to, że mamy np.brązową (w tym wypadku 5 filmów) i jest napisane przy niej "otrzymana", na pasku obejrzanych filmów jest napisane 0/5.
  • Czasami gdy zrobimy looka i go zapiszemy pojawia nam się "idź do oceniania" klikamy by przejść tam, nic nam się nie pojawia, a dostajemy fame.
  • Gdy Samantha grała w filmie, pisze, że wystąpiła Pixi, mimo to ma twarz Samanthy.
  • Pewnego czasu jeden nadruk na projekt był za 0 sc, obecnie kosztuje 50 sc.
  • Czasami jak ktoś do Ciebie coś napisał i Ty tą wiadomość przeczytałeś, to przy następnym zalogowaniu się wyskakuje, że ma się w poczcie jakieś nowości i czasami tą "nowością" jest ta stara wiadomość.
  • Gdy zablokuje się danego użytkownika, looki które nam zrobił nadal się pojawiają.
  • Czasem w chatroomach wszystkie moviestars nie mają twarzy.
  • Czasami, jak jest Cisza Nocna, a zaprosisz kogoś na zakupy, możesz normalnie z nim rozmawiać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki