FANDOM

Błąd Koloru Skóry Da się kupić bez vip

błąd koloru skóry

Poniżej opisane jest większość błędów występujących na MovieStarPlanet. Nazywane one są przez użytkowników jak „lagi” lub bugi.

Naprawione

  • Pewnego czasu jeden nadruk na projekt był za 0 sc, obecnie kosztuje 50 sc.
  • Błąd looków nazywany „dniem darmowych looków”
  • Błąd Kliniki Piękna (znany też jako Błąd Koloru Skóry) - na początku marca 2014r. skórę dla VIP mogły kupić osoby bez tego statusu.
  • W 2015 roku można było w top kupić animację żonglowania owocami za darmo.

Obecne

  • Błąd, dzięki któremu możemy mieć na sobie czyjś look za darmo, jednak po wylogowaniu nie mamy już go na sobie.
  • Czasami gdy przy logowaniu pojawiają się nowości, niektóre postacie nie mają oczu (choć normalnie je mają).
  • Czasem, gdy wchodzimy w Awards i klikamy na jakąś , np. „krytyk filmowy”, mimo to, że mamy np.brązową (w tym wypadku 5 filmów) i jest napisane przy niej „otrzymana”, na pasku obejrzanych filmów jest napisane 0/5.
  • Czasami gdy zrobimy looka i go zapiszemy pojawia nam się "idź do oceniania" klikamy by przejść tam, nic nam się nie pojawia, a dostajemy fame.
  • Czasami jak ktoś do Ciebie coś napisał i Ty tę wiadomość przeczytałeś, to przy następnym zalogowaniu się wyskakuje, że ma się w poczcie jakieś nowości i czasami tą „nowością” jest ta stara wiadomość.
  • Gdy zablokuje się danego użytkownika, looki które nam zrobił nadal się pojawiają.
  • Czasem w chatroomach wszystkie moviestars nie mają twarzy.
  • Czasami, jak jest Cisza Nocna, a zaprosisz kogoś na zakupy, możesz normalnie z nim rozmawiać.
  • Gdy zapiszemy looka na komputer i potem go obejrzymy, to róż do policzków może być przyciemniony o kilka odcieni.
  • Częsty brak możliwości usunięcia zwierzaka z profilu.
  • Często, gdy znajomy gra w BlockStarPlanet ma wokół postaci czarne tło.