FANDOM

Award

Awards – odznaki do zdobycia w grze, dostępne od 4 poziomu. Są cztery etapy: brązowy, srebrny, złoty i diamentowy. Za każdy etap dostajemy daną ilość gwiazdek fame (podczas boostera punkty są podwajane) a ci którzy posiadają plakietkę VIP dostaną naklejkę z medalem do wykorzystania w artbook lub biografii. Wchodząc na czyjś profil możemy porównać nasze awards z awards tej osoby.

Awards

Moje MSP

  • Vip Star - bądź uzytkownikiem vip przez daną ilość dni. Diamentowy osiągacie po byciu vip na 700 dni. Nie musi to być od razu, liczą sie wszystkie zakupione vip'y.
  • Gossip Star - napisz okresloną liczbę statusów diamond. Żeby osiągnąć ostatni etap wydacie aż 100 diamonds, ponieważ jeden kosztuję 1 diamonds.
  • Krytyk Filmowy - obejrzyj wybraną ilość filmów i je oceń.
  • Opiekun Zoo - posiadaj określoną ilość zwierzaków. Zalicza sie od razu po kupieniu go.
  • Weteran MSP - posiadaj użytkownika przez ileś miesięcy.
  • Follower - loguj sie codziennie na msp przez daną ilość dni
  • Świąteczny Kolekcjoner - otwórz daną liczbę okienek w kalendarzu adwentowym, który co roku jest od 1 do 25 grudnia. Liczy się każde okienko co roku.
  • Szczęściarz z Ciebie - wygraj daną kwotę w kole fortuny. Nie pierwszy zakręt ale wszystkie w całej grze.
  • Gamer - ukończ daną ilość gier. Nie muszą być wygrane, ważne żeby być do końca gry.

Kreatywny

  • Dekorator VIP - miej w pokoju określoną ilość rzeczy dla VIP. Gdy usuniesz je z pokoju, licznik się zmniejszy, ale nie stracisz zdobytych Award.
  • Fashonista - zdobądź wybraną ilość love it pod projektami z Design Studio.
  • Najlepszy projektant - otrzymywana za ilość stworzonych projektów.
  • Top Model - zdobądź określoną ilość love it pod Looks.
  • Właściciel rezydencji - zdobądź wybraną ilość love it pod pokojem. Kiedyś odznaka była łatwiejsza do zrobienia, bo żeby zobaczyć profil, trzeba było najpierw wejść do pokoju - dzisiaj jest na odwrót.
  • Artysta Rysunkowy - otrzymywana za określoną ilość love it pod Artbookami
  • Dyrektor Blockbuster (Blockbuster - angielska strona internetowa na której można kupować filmy) - zdobądź wybraną ilość unikatowych wyświetleń na filmie. Unikatowych tzn. liczy się tylko pierwsze obejrzenie - jeśli ktoś będzie w kółko oglądał ten sam film jedną MS, wyświetlenia będą się nabijać, jednak twórca filmu nie otrzyma ani sc, ani fame, ani Award.

Towarzyski

  • Specjalne Pozdrowienie - wyślij odpowiednią ilość specjalnych pozdrowień. Jedno pozdrowienie kosztuje 15 diamonds, więc zdobycie diamentowego poziomu wymaga od nas wydania 750 diamonds.
  • Mistrz Klubów - miej wybraną ilość członków w klubie. Najpierw trzeba założyć własny klub (do tego potrzebny jest VIP), a potem zapraszać MS do klubu.
  • Przewodnik MSP - otrzymywana za odpowiednią ilość zaproszonych przez nas MS, które osiągną 6 lvl. Aby zaprosić znajomego trzeba wejść w zakładkę "Przyjaciele" i kliknąć przycisk "Zaproś przyjaciół i otrzymuj StarCoins", a następnie wpisać e-mail przyjaciela. Można zapraszać także samego siebie.
  • Santa - podaruj przyjaciołom prezenty z listy życzeń. Wbrew opisowi, nie musimy być czyimś przyjacielem, żeby Award zaliczyło wysłany prezent - musi to być jedynie prezent z listy życzeń, prezentów z szafy nie zaliczy.

Zakupy

  • Big Spender - wydaj wybraną ilość Diamonds.
  • Jetsetter - wydaj ogółem określoną ilość StarCoins.
  • Zimowa Kraina - stwórz film posiadający wybraną ilość Świątecznych Teł. Wystarczy kupić tła z kategorii "Święta Bożego Narodzenia".
  • Rozrzutnik - otrzymujemy za kupienie odpowiedniej ilości rzeczy kosztujących więcej niż 500sc.

Reszta Awards z kategorii "Zakupy" polega na zakupie określonej ilości:

  • Elf - ukrytych elfów. Są one ukryte w różnych sklepach, niektóre są dla VIP, wszystkie kosztują 500sc. Dodatkowo zmieniają miejsce pobytu, więc jeśli np. u kogoś było w meblach to nie znaczy, że u innych MovieStars też tam będzie.
  • Modny Topper - topów.
  • Broadway Star - animacji.
  • Accessorizer - akcesoriów.
  • Posiadacz odlotowych spodni - spodni.
  • Stępujący tancerz - butów.
  • Trendsetter - fryzur.
  • Szalony kolekcjoner - przedmiotów.

Galeria