FANDOM

Award

Awards - odznaki do zdobycia na MSP. Aby zdobyć Awards, musimy spełnić warunki lub wykonać jakąś czynność. Za zdobycie Awards zdobywamy fame, a VIPy także specjalny obrazek, którego mogą użyć w Artbookach lub biografii. Każda Award ma 4 poziomy - brązowy, srebrny, złoty i diamentowy. Wchodząc na profil innej MS, możesz porównać wasze osiągnięcia. Zakładka "Awards" jest dostępna dopiero od 4 lvl.

Awards

Moje MSP

  • VIP Star - kup VIP'a na wybrany okres czasu. Nie musi być za jednym razem, liczy się ogólna liczba dni jako VIP, by osiągnąć etap diamentowy trzeba zakupić VIP na 700 dni.
  • Gossip Star (Plotkarz) - kup określoną ilość statusów diamond. Jeden status kosztuje 1 diamonds, więc aby zdobyć poziom diamentowy i 50.000 fame trzeba wydać 100 diamonds.
  • Krytyk Filmowy - obejrzyj i oceń określoną ilość filmów.
  • Opiekun zoo - kup lub zdobądź (np. w Eventach) wymaganą ilość boonies lub zwierzaków. W wypadku gdy zrecyklingujesz zwierzaka, ilość w Award się zmniejsza, ale jej nie stracisz.
  • Weteran MSP - bądź zarejestrowany na MSP przez wybrany okres czasu. Liczą się wszystkie dni od rejestracji, nie tylko te, w których się zalogowaliśmy.
  • Follower (Zwolennik) - loguj się codziennie na MSP przez określoną ilość czasu. W wypadku gdy jednego dnia się nie zalogujesz, licznik się zeruje, ale nie tracisz zdobytych Awards.
  • Świąteczny kolekcjoner - otwórz drzwi Świątecznego Kalendarza. Jest on dostępny co roku w grudniu. Award zlicza wszystkie otworzone drzwi, ze wszystkich lat.
  • Szczęściarz z Ciebie - wygraj określoną ilość StarCoins w Kole Fortuny. Award zlicza SC zarówno z normalnego koła, jak i z tego dla VIP - liczy również dodatkowe kręcenia (np. z reklam lub z VIPa).
  • Gamer - dokończ wybraną ilość gier MSP. Nie dotyczy to gier Arkada i liczy się dopiero, gdy pokaże się okienko ze zwycięzcą (nie musimy wygrać, wystarczy, że dotrwamy do końca).

Kreatywny

  • Dekorator VIP - miej w pokoju określoną ilość rzeczy dla VIP. Gdy usuniesz je z pokoju, licznik się zmniejszy, ale nie stracisz zdobytych Award.
  • Fashonista - zdobądź wybraną ilość love it pod projektami z Design Studio.
  • Najlepszy projektant - otrzymywana za ilość stworzonych projektów.
  • Top Model - zdobądź określoną ilość love it pod Looks.
  • Właściciel rezydencji - zdobądź wybraną ilość love it pod pokojem. Kiedyś odznaka była łatwiejsza do zrobienia, bo żeby zobaczyć profil, trzeba było najpierw wejść do pokoju - dzisiaj jest na odwrót.
  • Artysta Rysunkowy - otrzymywana za określoną ilość love it pod Artbookami
  • Dyrektor Blockbuster (Blockbuster - angielska strona internetowa na której można kupować filmy) - zdobądź wybraną ilość unikatowych wyświetleń na filmie. Unikatowych tzn. liczy się tylko pierwsze obejrzenie - jeśli ktoś będzie w kółko oglądał ten sam film jedną MS, wyświetlenia będą się nabijać, jednak twórca filmu nie otrzyma ani sc, ani fame, ani Award.

Towarzyski

  • Specjalne Pozdrowienie - wyślij odpowiednią ilość specjalnych pozdrowień. Jedno pozdrowienie kosztuje 15 diamonds, więc zdobycie diamentowego poziomu wymaga od nas wydania 750 diamonds.
  • Mistrz Klubów - miej wybraną ilość członków w klubie. Najpierw trzeba założyć własny klub (do tego potrzebny jest VIP), a potem zapraszać MS do klubu.
  • Przewodnik MSP - otrzymywana za odpowiednią ilość zaproszonych przez nas MS, które osiągną 6 lvl. Aby zaprosić znajomego trzeba wejść w zakładkę "Przyjaciele" i kliknąć przycisk "Zaproś przyjaciół i otrzymuj StarCoins", a następnie wpisać e-mail przyjaciela. Można zapraszać także samego siebie.
  • Santa - podaruj przyjaciołom prezenty z listy życzeń. Wbrew opisowi, nie musimy być czyimś przyjacielem, żeby Award zaliczyło wysłany prezent - musi to być jedynie prezent z listy życzeń, prezentów z szafy nie zaliczy.

Zakupy

  • Big Spender - wydaj wybraną ilość Diamonds.
  • Jetsetter - wydaj ogółem określoną ilość StarCoins.
  • Zimowa Kraina - stwórz film posiadający wybraną ilość Świątecznych Teł. Wystarczy kupić tła z kategorii "Święta Bożego Narodzenia".
  • Rozrzutnik - otrzymujemy za kupienie odpowiedniej ilości rzeczy kosztujących więcej niż 500sc.

Reszta Awards z kategorii "Zakupy" polega na zakupie określonej ilości:

  • Elf - ukrytych elfów. Są one ukryte w różnych sklepach, niektóre są dla VIP, wszystkie kosztują 500sc. Dodatkowo zmieniają miejsce pobytu, więc jeśli np. u kogoś było w meblach to nie znaczy, że u innych MovieStars też tam będzie.
  • Modny Topper - topów.
  • Broadway Star - animacji.
  • Accessorizer - akcesoriów.
  • Posiadacz odlotowych spodni - spodni.
  • Stępujący tancerz - butów.
  • Trendsetter - fryzur.
  • Szalony kolekcjoner - przedmiotów.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki