FANDOM

Animacje — ruchy moviestar, których można użyć w filmach, artbookach także w pokojach oraz statusie CTR. Są podzielone na różne kategorie, co ma ułatwić ich wyszukiwanie. Co tydzień, wraz z nowym konkursem, dodawane są również nowe animacje.

Niektóre animacje zostały wycofane ponieważ zdaniem moderatorów były "zbyt brutalne". Większość z nich zgłosili rodzice użytkowników grających na MSP. Ale duża część użytkowników nie była tym faktem zadowolona, twierdząc, iż były bardzo przydatne np. przy horrorach. Pomimo tego wycofane animacje nadal można używać, gdy ktoś zdążył je kupić przed usunięciem, po prostu nie można ich już zakupić.

Animacje czasami zostały zastępowane inną. Idealny przykład takiej sytuacji to animacja z nożem. Moderatorzy uznali, że jest zbyt brutalna, by mogły oglądać ją dzieci i zamienili ją na animację z patelnią. Było wiele skarg i próśb o przywrócenie dawnej wersji, jednak nic to nie dało.

Galeria

Ciekawostki

  • Casting jest grą, w której należy powtarzać animacje po Pixi. (dawniej po Samancie)
  • W castingu Pixi Star czasem pokazuje wycofane animacje.
  • Niedługo po zastąpieniu w animacji nożu patelnią, moderacja przywróciła starszą wersję. Wtedy pewna użytkowniczka stwierdziła, że animacja z patelnią też by się przydała, jednak moderacja źle to odebrała i z powrotem zamieniła animację z nożem na wersję z patelnią.
  • Od niedawna jest możliwość podarowania animacji.
  • Jest pewna osoba która w profilu ma usuniętą animację
  • Czasami, w Castingu Pixi Star nie widać, ale możesz wygrać naśladując innych.
  • Niektórzy gracze mają usunięte animacje.
  • Niektóre stare animacje nie działają na teraźniejszym MSP, bo nasza MS zamienia się na starszą, jest łysa i nie ma ubrań.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki