FANDOM

AnanaseQ (dawniej uluniunia)  kiedyś najsławniejsza postać na MSP. Jako pierwsza zdobyła 20 (wtedy najwyższy), a potem 25 lvl. Obecnie ma 45 poziom.

Przez długi czas na początku MSP zajmowała wysokie miejsca w rankingu, jednak z czasem zrezygnowała z gry. Według wielu źródeł AnanaseQ udało się osiągnąć taki sukces, ponieważ reżyseria była jej pasją, wielokrotnie powtarzała, że tym chciałaby się zajmować w przyszłości, a MSP było dla niej świetnym treningiem. Została okrzyknięta Księżniczką MSP.

[1]Blog AnanaseQ (dzisiaj już nie dostępny)

Historia

Kiedyś AQ miała nick uluniunia, jednak jej konto zostało usunięte. Istnieją na ten temat różne plotki - niektórzy mówią, że ktoś wszedł na jej konto i je usunął, a inni, że to moderacja się pomyliła i ją usunęła. Uluniunia była postacią bardzo lubianą, uznawaną wręcz za wzór, dlatego na MSP od razu pojawiły się pytania, a także - „żałoba”.

Niedługo potem uluniunia założyła konto zastępcze, Lansuje siee <33, na którym grała przez pewien czas (później oddała je siostrze). Po rozmowach z moderacją, postanowili oni ostatecznie przywrócić jej stare konto. Okazało się jednak, że jej nick jest zajęty, dlatego musiała go zmienić. Wybrała AnanaseQ, ponieważ tego dnia dostała ananasem w głowę.

W okresach swej świetności (kiedy była pierwsza w rankingu) często była uważana za moderatora. Prowadziła blogi bardzo chętnie odwiedzane przez użytkowników: najpierw moviestarplanetx33.blog.onet.pl, później msp-i-uluniunia.blogspot.com (który został zhakowany przez Drozdosię), a ostatecznie ananasowemsp.blogspot.com (który został usunięty). Nazwą ostatniego bloga zapoczątkowała nową serię nazw, której większość użytkowników używa do dzisiaj - i tak powstają np. czekoladowemsp.blogspot.com, kosmicznemsp.blogspot.com itd.

Koniec

Pewnego dnia AnanaseQ napisała w CTR „Odchodzę”. Użytkownicy nie pozostawili tego bez odzewu - nagle odejście pierwszej w rankingu stało się tematem numer jeden na ustach wszystkich. Niektórzy prosili ją o pozostanie, inni obrażali i oskarżali o zwracanie na siebie uwagi. Jak później napisała AQ, głównym powodem jej odejścia było to, że „gra jest do chrzanu”. Bardzo możliwe, że chodziło o krytykę ze strony użytkowników - wielu ją wyzywało tylko dlatego, że miała wysoki lvl. Do tej pory co jakiś czas ktoś wchodzi na konto AnanaseQ i zmienia strój lub status, jednak nic nie zapowiada powrotu AQ do gry.

Filmografia

  • Coś kryje się pod łóżkiem (2 odcinki, wstrzymane) – seria opowiada o dziewczynie, która sądzi, że coś mieszka pod jej łóżkiem. Jej obawy potwierdzają się, gdy pewnego dnia tajemnicze "coś" postanawia wyjść.
  • Two thousand years into the future (1 odcinek, zakończone) – film opowiada o przygodzie jaskiniowca, który w niewyjaśniony sposób przenosi się do przyszłości. Po drodze spotyka zdziwioną dziewczynę z teraźniejszych czasów, która próbuje wprowadzić jaskiniowca do nowych czasów.
  • Jednooka królowa (3 odcinki, wstrzymane) – seria opowiada o paczce przyjaciół, która w ramach kary jednego z nich musi posprzątać na cmentarzu. Podczas, gdy dwójka przyjaciółek oddala się na chwilę, ich kolega zostaje brutalnie zamordowany przez tajemniczą zjawę. Jednak najbardziej uwagę dziewcząt przyciąga dziwna opaska na prawym oku chłopaka.
  • Chłopczyca (5 odcinków, wstrzymane) – seria opowiada o dziewczynie, która jest nękana przez swoich damskich rówieśników, ponieważ jej styl podobny jest do męskiego. Postanawia zmienić się i wysyła ogłoszenie w internecie z prośbą o pomoc w dokonaniu tego.
  • Księżniczka z ulicy (6 odcinków, zakończone) – seria opowiada o hrabi Jacqueline, która posiada problem ze znalezieniem swojej dziedziczki. Okazuje się jednak, że do jej rodziny należy pewna dziewczyna, słynąca z ulicznego stylu bycia i wyjątkowo ciętego języka. Doradczyni hrabi sprowadza ją do pałacu, gdzie próbuje nakłonić ją do zmiany swojego wizerunku.
  • Hot Stuff (5 odcinków, wstrzymane) – seria opowiada o paczce dziewczyn, w której zwalnia się jedno miejsce. Chłopcy zakładają się, że jeden z nich przebierze się za dziewczynę i uda się na przesłuchanie do słynnej paczki.

Ciekawostki

  • W 2011 roku miała 2 miejsce w światowym rankingu MSP.
  • W 2016 roku miała podanego w statusie swojego instagrama, w którym przez pewien czas pisała o sprzedaży konta.
  • Głośny rozgłos miał też screen jej wiadomości z wulgaryzmami. Najprawdopodobniej był on fotomontażem (według Asa98101).
  • Posiadała drugie konto o nazwie „Luczik ))_((” oraz ,,Luuh".

Galeria

MovieStars
Inne
Grający od 2011
Grający od 2012
Grający od 2013
Grający od 2014
Grający od 2015
Grający od 2016
Grający od 2017
Grający od 2018