Fandom

MovieStarPlanet Wiki

AnanaseQ

381stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze83 Udostępnij
AnanaseQ Judge.png
Ananaseq.png

Powstanie konta

styczeń 2011r.

Poziom

45

Obecna sytuacja

Zablokowana na zawsze za sprzedaż konta

AnanaseQ - kiedyś najsławniejsza postać na MSP. Jako pierwsza zdobyła 20 (wtedy najwyższy), a potem 25 lvl. Ma teraz 45 lvl. Przez długi czas na początku MSP zajmowała wysokie miejsca w rankingu, jednak z czasem zrezygnowała z gry. Według wielu źródeł AnanaseQ udało się osiągnąć taki sukces, ponieważ reżyseria była jej pasją, wielokrotnie powtarzała, że tym chciałaby się zajmować w przyszłości, a MSP było dla niej świetnym treningiem. Została okrzyknięta Księżniczką MSP.

[1]Blog AnanaseQ ( dzisiaj już nie dostępny)

Historia

Kiedyś AQ miała nick uluniunia, jednak jej konto zostało usunięte. Istnieją na ten temat różne plotki - niektórzy mówią, że ktoś wszedł na jej konto i je usunął, a inni, że to moderacja się pomyliła i ją usunęła. Uluniunia była postacią bardzo lubianą, uznawaną wręcz za wzór, dlatego na MSP od razu pojawiły się pytania, a także - "żałoba".

Niedługo potem uluniunia założyła konto zastępcze, Lansuje siee <33, na którym grała przez pewien czas (później oddała je siostrze). Po rozmowach z moderacją, postanowili oni ostatecznie przywrócić jej stare konto. Okazało się jednak, że jej nick jest zajęty, dlatego musiała go zmienić. Podobno wybrała AnanaseQ, ponieważ tego dnia dostała ananasem w głowę.

W okresach swej świetności (kiedy była pierwsza w rankingu) często była uważana za moderatora. Prowadziła blogi bardzo chętnie odwiedzane przez użytkowników: najpierw moviestarplanetx33.blog.onet.pl, później msp-i-uluniunia.blogspot.com (który został zhakowany przez Drozdosię), a ostatecznie ananasowemsp.blogspot.com (który został usunięty). Nazwą ostatniego bloga zapoczątkowała nową serię nazw, której większość użytkowników używa do dzisiaj - i tak powstają np. czekoladowemsp.blogspot.com, kosmicznemsp.blogspot.com itd.

Koniec

Pewnego dnia AnanaseQ napisała w CTR "Odchodzę". Użytkownicy nie pozostawili tego bez odzewu - nagle odejście pierwszej w rankingu stało się tematem numer jeden na ustach wszystkich. Niektórzy prosili ją o pozostanie, inni obrażali i oskarżali o zwracanie na siebie uwagi. Jak później napisała AQ, głównym powodem jej odejścia było to, że "gra jest do chrzanu". Bardzo możliwe, że chodziło o krytykę ze strony użytkowników - wielu ją wyzywało tylko dlatego, że miała wysoki lvl.

Do tej pory co jakiś czas ktoś wchodzi na konto AnanaseQ i zmienia strój lub status, jednak nic nie zapowiada powrotu AQ do gry.

Ciekawostki

  • W 2011 roku miała 2 miejsce w światowym rankingu MSP.
  • Obecnie w statusie podała swojego instagrama, w którym przez pewien czas pisała o sprzedaży konta.
  • Głośny rozgłos miał też screen Jej wiadomości z wulgaryzmami. Do dziś nie wiadomo, czy wiadomość ta była autentyczna, czy tylko fotomontażem.
  • Posiadała drugie konto o nazwie Luuh.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki