FANDOM

AnanaseQ (dawniej uluniunia) - kiedyś najsławniejsza postać na MSP. Jako pierwsza zdobyła 20 (wtedy najwyższy), a potem 25 lvl. Obecnie posiada 45 poziom.

Przez długi czas na początku MSP zajmowała wysokie miejsca w rankingu, jednak z czasem zrezygnowała z gry. Według wielu źródeł AnanaseQ udało się osiągnąć taki sukces, ponieważ reżyseria była jej pasją, wielokrotnie powtarzała, że tym chciałaby się zajmować w przyszłości, a MSP było dla niej świetnym treningiem. Została okrzyknięta Księżniczką MSP.

[1]Blog AnanaseQ (dzisiaj już nie dostępny)

Historia

Kiedyś AQ miała nick uluniunia, jednak jej konto zostało usunięte. Istnieją na ten temat różne plotki - niektórzy mówią, że ktoś wszedł na jej konto i je usunął, a inni, że to moderacja się pomyliła i ją usunęła. Uluniunia była postacią bardzo lubianą, uznawaną wręcz za wzór, dlatego na MSP od razu pojawiły się pytania, a także - „żałoba”.

Niedługo potem uluniunia założyła konto zastępcze, Lansuje siee <33, na którym grała przez pewien czas (później oddała je siostrze). Po rozmowach z moderacją, postanowili oni ostatecznie przywrócić jej stare konto. Okazało się jednak, że jej nick jest zajęty, dlatego musiała go zmienić. Podobno wybrała AnanaseQ, ponieważ tego dnia dostała ananasem w głowę.

W okresach swej świetności (kiedy była pierwsza w rankingu) często była uważana za moderatora. Prowadziła blogi bardzo chętnie odwiedzane przez użytkowników: najpierw moviestarplanetx33.blog.onet.pl, później msp-i-uluniunia.blogspot.com (który został zhakowany przez Drozdosię), a ostatecznie ananasowemsp.blogspot.com (który został usunięty). Nazwą ostatniego bloga zapoczątkowała nową serię nazw, której większość użytkowników używa do dzisiaj - i tak powstają np. czekoladowemsp.blogspot.com, kosmicznemsp.blogspot.com itd.

Koniec

Pewnego dnia AnanaseQ napisała w CTR „Odchodzę”. Użytkownicy nie pozostawili tego bez odzewu - nagle odejście pierwszej w rankingu stało się tematem numer jeden na ustach wszystkich. Niektórzy prosili ją o pozostanie, inni obrażali i oskarżali o zwracanie na siebie uwagi. Jak później napisała AQ, głównym powodem jej odejścia było to, że „gra jest do chrzanu”. Bardzo możliwe, że chodziło o krytykę ze strony użytkowników - wielu ją wyzywało tylko dlatego, że miała wysoki lvl. Do tej pory co jakiś czas ktoś wchodzi na konto AnanaseQ i zmienia strój lub status, jednak nic nie zapowiada powrotu AQ do gry.

Ciekawostki

  • W 2011 roku miała 2 miejsce w światowym rankingu MSP.
  • Obecnie w statusie podała swojego instagrama, w którym przez pewien czas pisała o sprzedaży konta.
  • Głośny rozgłos miał też screen jej wiadomości z wulgaryzmami. Do dziś nie wiadomo, czy wiadomość ta była autentyczna, czy tylko fotomontażem.
  • Posiadała drugie konto o nazwie „Luczik ))_((”
  • Jej profil na Instagramie: ladycebula.

Galeria

MovieStars
Inne Pixi StarZac SkyBecca BeatsStarla SkyZeke CassidyRoxy Ramone"Królowe" MSPMultikontaRakiHakerzyModeratorzySponsorzyHolly NovaGatunki dziwnych postaciMovieStarPlanet (Postać)Coco Calloway
Grający od 2011 ALAKINGAAleks(Alekay)1AnanaseQAngelinatoniAs98101Chloe213DirkEmo KotekErika das ModelFrancuz2308FunClub14XHinatagxKurzfilme----Lady Zanetka .Lola1501LolinkassiMarasatekNatalcia200311OlonioniaPoliloliiStar Paulina7Starrr 03Theyla12ola121
Grający od 2012 Adrianna11125Andzika76ArliKellowMona Liza 1111ntlewPOUPINIETopZuza24Silver ShineSzenzii@WiktoriaBe
Grający od 2013 ! ! ! Alicja ! ! !Agee100Babcia PetuniaJuna13Maksiu20141PonyCatRuda Wieska
Grający od 2014 ! ! ! ALISSA ! ! !SHIN!eeYourAniolek
Grający od 2015 Olive355
Grający od 2016 CavmelLadyPrada!Mondye!Myrna beesbottomTar MaironYassminel
Grający od 2017 IluvatarLethiaaPan Milson