FANDOM

ALAKINGA - moviestar, która przez długi czas, aż do 2015r. zajmowała pierwsze miejsce w rankingu. Na początku 2015 wyprzedziła ją Juna13, potem ANNIA, jednak można było zobaczyć przed nią jeszcze ! ! ! Alicja ! ! !. ALAKINGA aktualnie jest na 5 stronie Highscores.

Ala jest jedną z najbardziej znanych MovieStars.

Historia

ALAKINGA na swoim koncie ma m.in. wojnę z użytkowniczką starrr_03, która posądziła ją o hackowanie. Według starrr_03, Ala MUSIAŁA używać hacków, ponieważ ilość jej całkowicie zarobionych sc była znacznie mniejsza od innych MS o podobnym lvl'u. Dodatkowo Ala z mniejszą oglądalnością filmów od star przegoniła ją w rankingu. Jako, że obie były popularne w tamtym czasie, ich spór podzielił także użytkowników MSP, którzy szybko podzielili się na zespoły zwolenników obu dziewczyn. Spór został jednak szybko wyjaśniony. Około lipca/sierpnia 2013 r. konto przejęła znajoma Ali - Julia, znana jako Diana008v. Julka grała aktywnie na jej koncie, zrobiła wiele filmów np. "Szansa na życie" czy "Potrzebuję pieniędzy", lecz również szybko zrezygnowała z gry. Troche później konto trafiło do 8-letniej kuzynki ALAKINGI, która niezbyt ogarnia według innych graczy, i znajduje się w jej rękach do tej pory. W tamtym okresie na konto ALAKINGI wchodziło wiele osób, co można było zobaczyć na kanałach na YouTube.

Ostatecznie w maju 2017 roku na koncie ALAKINGA grają dwie osoby: Kamila i Ala.

Galeria

Ciekawostki

  • Pokój ALAKINGI obecnie znajduje się na 5 miejscu w zakładce TOP.
  • ALAKINGA prowadzi własnego bloga, możemy go znaleźć pod tym linkiem.
  • Przyjaźniła się z ! ! ! Alicją ! ! !

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule ALAKINGA