FANDOM

ALAKINGA - moviestar, która przez długi czas, aż do 2015r. zajmowała pierwsze miejsce w rankingu. Na początku 2015 wyprzedziła ją Juna13, potem ANNIA, jednak można było zobaczyć przed nią jeszcze ! ! ! Alicja ! ! !. ALAKINGA aktualnie jest na 5 stronie Highscores Ala jest jedną z najbardziej znanych MovieStars.

Historia

ALAKINGA na swoim koncie ma m.in. wojnę z użytkowniczką starrr_03, która posądziła ją o hackowanie. Według starrr_03, Ala MUSIAŁA używać hacków, ponieważ ilość jej całkowicie zarobionych sc była znacznie mniejsza od innych MS o podobnym lvl'u. Dodatkowo Ala z mniejszą oglądalnością filmów od star przegoniła ją w rankingu. Jako, że obie były popularne w tamtym czasie, ich spór podzielił także użytkowników MSP, którzy szybko podzielili się na zespoły zwolenników obu dziewczyn. Spór został jednak szybko wyjaśniony. Około lipca/sierpnia 2013 r. konto przejęła znajoma Ali - Julia, znana jako Diana008v. Julka grała aktywnie na jej koncie, zrobiła wiele filmów np. "Szansa na życie" czy "Potrzebuję pieniędzy", lecz również szybko zrezygnowała z gry. Troche później konto trafiło do 8-letniej kuzynki ALAKINGI, która niezbyt ogarnia według innych graczy, i znajduje się w jej rękach do tej pory. W tamtym okresie na konto ALAKINGI wchodziło wiele osób, co można było zobaczyć na kanałach na YouTube.

Ostatecznie w maju 2017 roku na koncie ALAKINGA grają dwie osoby: Kamila i Ala.

Galeria

Ciekawostki

  • Pokój ALAKINGI obecnie znajduje się na 5 miejscu w zakładce TOP.
  • ALAKINGA prowadzi własnego bloga, możemy go znaleźć pod tym linkiem.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule ALAKINGA

  • ZApytałem się czegoś ALAKINGI

    3 wiadomości
    • Raczej nie. Jest sławna i nie ma czasu na odisywanie wszystkim.
    • Jest już dawno odblokowana. (Wiem daaata) Ona jest sławna i nie odpisuje bo dostaje dużo wiadomości :)
  • Alakinga jest fikcyjnym kontem!

    6 wiadomości
    • na serio?
    • ''Wiesz nie chcę krytykować ale ALAKINGA to nie fikcyjne konto bo zmienia swój strój itp a i zobaczcie jej art napisała że ona ...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki