FANDOM

Ta strona może zawierać przestarzałe lub niesprawdzone informacje. Jeśli możesz, pomóż je zweryfikować.
Ładna postać na MovieStarPlanet - to poradnik,w którym dowiadujemy się,jak nazwać swoją MS i nadać jej wygląd tak,aby była ładna.
MSP LETNIO
MSP Ciomciora Gaciora

Tworzenie postaci

Na początku wybierzmy płeć.Dziewczyna/Chłopiec

Tworzenie dziewczyny

Skóra

Do koloru skóry raczej nie mamy zastrzeżeń, ale nie polecamy pierwszej i ostatniej. Naszym zdaniem idealna będzie czwarta od końca.

Nos

Sądzimy, że raczej pierwszy nos jest najlepszy. Może w ramce nie wygląda dość estetycznie, ale z każdymi ustami i każdymi oczami wygląda idealnie. Nos drugi nawet przejdzie, ale z drugimi oczami wygląda okropnie, nie jest to zbyt dobre połączenie. Ale co kto woli. Za to nos trzeci,jest nie opłacalny.

Usta

Polecamy usta pierwsze, wyglądają na zawsze uśmiechnięte. I z pierwszym nosem ładnie to wygląda. Ale...! Bynajmniej, te usta nie nadadzą się do dramatów. Chyba że ta postać nie będzie umierała. Jednak mimo wszystko jesteśmy za pierwszymi.Trzecie są najczęściej wybierane, bo przypominają usta dla VIP. Ale raczej nie popieramy. Są takie... sztuczne.Chyba nie chcemy wyglądać jak z lat 50-tych..

Oczy

Z oczami to mamy problem. Zmieniają cały czas swoje położenie w naszym przypadku:

Pierwsze przejdą, ale brwi mają za łyse. Mimo to większość osób je wybiera, ale niestety je odradzamy. Drugie są dziwne: tu przypominają te fajne usunięte oczy, ale z drugiej strony są brzydkie. Trzecie polecamy.

Włosy

Oczywiście każdy ma swój gust, lecz nie polecamy włosów typu: różowe morze, postrzępiona kitka, włosy babci, srebrne włosy chłopięca fryzurka. Z kolorami tak samo, ale włosy łososiowe nie wyglądają zbyt ładnie.

Bluzka

Nie polecamy bluzek typu: sweterek babci, mundurek zucha, halka z biustonoszem, sęp amerykański, bolerko z futerkiem.

Dół garderoby

Nie popieramy dołów typu: szortów od piżamy, spódniczka w kwiaty, spodnie Wiech.

Buty

Brzydkie są buty: niby-imprezowe, pantofelek księżniczki, podwyższone klapki.

Tworzenie chłopaka

Skóra

Skóra taka sama jak u dziewczyny.

Nos

Nos pierwszy jest brzydki, polecamy drugi. Trzeci też przejdzie.

Usta

Pierwsze wyglądają jak u starego dziadka, a chyba nie chcesz tak wyglądać. Drugie mają taki wredny uśmieszek. Złe. A trzecie są prześliczne.

Oczy

Pierwsze oczy dla chłopaka są brzydkie.Drugie dają twarzy wyraz rządzenia, takich nikt nie lubi. A trzecie wyglądają jak u Wietnamczyka, ale one są odpowiednie.

Włosy

Odradzamy włosy; typu żołnierz.

Bluzka

Najlepiej nie bierzmy bluzek typu; podkoszulek do ćwiczeń.

Spodnie

Nie polecamy spodni typu; wielokieszeniowe.

Buty

Nie polecamy butów typu; japonki,buty górskie.

Nick

Dziewczyna

Możesz robić różne kombinacje, np. wziąć jakąś postać z serialu, np. Soy Lunę, a zamiast Luna piszesz swoje imię, u mnie to by wyglądało (gdybym lubiła Soy Lunę) Soy Wika. A jak chcesz coś oryginalnego, to wymyśl imię dla swojej MS, na przykład: Juliette Kate Bonjoure. Lub, jeśli wolisz, prościej, Luna Sky.

UWAGA! NIGDY nie pisz swojego imienia i nazwiska, oraz wieku, np. ZuzannaKowalska14. Hackerzy wyszukają cię! Tak samo u chłopaków!

Chłopak

Tak jak u dziewczyn,też chłopięcemu moviestars nadajemy mu nick.Np.Teodor123123

Hasło

Nie pisz hasła typu; Leo105, jak nazywasz się Leo104! Hasło nie może być za łatwe, bo inaczej hackerzy za łatwo je odgadną. Najlepiej napisz łatwe do zapamiętania, sześcioliterowe lub wieloliterowe np. LOL123, ooo123, XD1234

MSP LETNIO

Zdjęcia

Spis:

1.Tak powinna wyglądać nasza MS (dziewczyna):

Msp 1

2.Tak powinna wyglądać nasza MS (chłopak):