FANDOM

Ta strona może zawierać przestarzałe lub niesprawdzone informacje. Jeśli możesz, pomóż je zweryfikować.

Średnie MSP - epoka nowego MSP, jednak zupełnie inne czasy... Oczywiście niektóre rzeczy ze starego MSP zmieniły się już na średnim MSP. Trwało to od 18 września 2011 roku do 12 stycznia 2014 roku. Wtedy również wprowadzono ograniczenia poziomowe, których nie było w Starym MovieStarPlanet. Są to czasy po starym MSP.

Ogólnie o Średnim MSP

3 level w 1 dzień - wyczyn

W tamtych czasach zadania były razem - nie było kategorii. Zadania "prowadziły" do 2 lvl. Wtedy było mniej sposobów zarabiania fame, choć w Starym MSP szybko zdobywało się poziomy. Najwyższym levelem był wtedy 25 lvl. Na obecnym MSP wyczynem jest dojście do 9, a nawet 10 lvl-a w jeden dzień,a normą jest dojście aż do 6 levela. 

Sklep z ubraniami
Średnie MSP - sklep.jpg

W sklepie z ubraniami sukienki były w zakładce "topy i bluzki", wtedy w tej zakładce była ogólnie górna część garderoby. Nie było też wtedy w sklepach podziału na takie jak "krótkie","długie", "inne".

Design studio
Design studio-średnie msp.jpg

Ceny ubrań w Design studio

Ubrania w design studio były droższe, co sprawiało, że MovieStars twierdziły, że szkoda SC na ciuchy z Design Studio.

Grafika

Miasto wyglądało tak samo, ale na górnym pasku nie było zakładki "Aktywność", magazyn fame był w lewym górnym rogu miasta, zadania były obok postaci (przy CTR) pod ikoną Starli Sky, monety do zdobycia (wpisanie swojego e-maila, itd.) były obok postaci, gdy pominęło się powitanie, prezenty też były obok naszej postaci (wtedy nie było VIP skarbonki, przez nią prezenty są obecnie na dole miasta.) Podczas tej epoki rozpoczęły się strajki o przywrócenie miasta ze Starego MSP, które trwają do dziś. W tyle nie było tła z obecnego tematu, za moviestar były widoczne cienie palm, tak samo jak przy tworzeniu looków w obecnym msp.

Unikaty

Tak, są unikaty z tego czasu - stare zwierzaki i stare boonies, zwierzaki: pies, lis (nie tylko dla VIP) i smok (Dla VIP), boonies: agresywne, spokojne i dla VIP.

Ograniczenia levelowe

  • By wejść do gry "Wybieg dla modelek" trzeba było mieć co najmniej 3 lvl,
  • By wejść do chatroomu "Centrum handlowe" trzeba było mieć co najmniej 4 lvl,
  • By dawać prezenty lub się wymieniać - co najmniej 3 lvl lub posiadanie VIP-a,
  • By pisać komuś w księdze gości - co najmniej 3 lvl,
  • By pisać tematy na forum trzeba było podać swój e-mail i  mieć co najmniej 3 lvl.

Wydarzenia

  1. Powstanie 10-sekundowek (18 września 2011 roku, to oficjalnie rozpoczęło tę epokę)
  2. Błąd Koła Fortuny (z 1 na 2 grudnia 2011 roku, godz. 00:00)
  3. Zamieszanie ze Stardoll (21 grudnia 2011 r. - 9 stycznia 2012 r.)
  4. Przekręt Olonioni (przełom 2011 i 2012 roku)
  5. Wprowadzenie diamentów (18 lipca 2012 r.)
  6. Wprowadzenie Fame Magazine (27 maja 2013 r.)
  7. Dzień Moderatora (2 sierpnia 2013 r.)

Pokolenia

W tamtych czasach były pokolenia:

  1. Pokolenie 10 sek

2. "Intensive MSP", czyli pokolenie rozwoju

Co zmieniło je w nowe?

Zwiększenie poziomów, oraz mniejsze zmiany.

Ciekawostki

  • Na średnim MSP by komentować artbooki trzeba było podać swój e-mail (teraz nie trzeba), lecz do artbooków z czasów średniego MSP, by skomentować też trzeba podać swój e-mail.
  • Niektóre zmiany na średnim MSP były chwilowe - dobrym przykładem na to jest wprowadzenie procentowego sposobu pokazywania fame - z powodu spamu na forum na ten temat moderatorzy przywrócili stary pasek fame.
  • Niektóre rzeczy były tańsze i nie tylko dla VIP-ów np. przedmiot o nazwie Marshmallows dawniej kosztował 150 sc i był nie tylko dla VIP-ów, teraz kosztuje 175 sc i jest tylko dla VIP-ów.
  • W tamtych czasach popularne były filmy użytkownika Lola1501, sama Lola1501 praktycznie odeszła w zapomnienie, gdyż moderatorzy usuwali jej filmy, a moviestar z nowego MSP znają ją głównie z wysokiego miejsca w rankingu. 
  • MovieStarPlanet rywalizowało ze Stardoll, to właśnie doprowadziło do Zamieszania.
  • Boonies i zwierzaki miały różne kolory.
  • Niektórzy uważają , że te czasy były lepsze od teraźniejszych.
  • Wtedy modne były komedie o Justinie Bieberze (jedna z nich była na pierwszej stronie w top), a także na wierszyki ośmieszające piosenkarza w CTR.
  • Lehu Ciomciora teraz od czasu do czasu się loguje, jednak na Średnim MSP, robiła to częściej.
  • Było wtedy tylko 25 leveli.
  • Po wprowadzeniu diamentów - nowej waluty na MSP dostępnej tylko dla VIP-ów, gracze byli bardzo oburzeni tą zmianą, tworzyli liczne protesty i artbooki pod nazwą ,,Stop diamentom". 
  • Można było wtedy dostać ostrzeżenie za napisanie czegoś w stylu "fhrhgtel3w46wweuird0t7gdkx", było to uznawane za podawanie swojego/czyjegoś adresu E-mail. 
  • Moderatorzy byli mniej mili niż w Starym MSP, ale o wiele bardziej niż dzisiaj.  
  • Trudniej się zdobywało Level. 
  • Tam, jeśli miało się 5-ty level można było uważać się za osobę, która ma dość wysoki level. 

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki