FANDOM

! ! ! Alicja ! ! ! - MovieStar, która dość szybko stała się sławna dzięki swoim filmom. Obecnie ma 87 lvl. W realu ma na imię Julia.

Historia

! ! ! Alicja ! ! ! zaczęła grać w 2013 roku i dosyć szybko stała się sławna. Niektórzy przez to niesłuszne podejrzewali ją o hacki. Przez wiele czasu była sławna, a jej filmy były na TOP-ie. Niestety do TOP weszły seki, które sprawiły,że nie jest już sławna. Przyjęła do gry imię Alicja, gdyż jej imię, Julia było dla niej zbyt brzydkie. W końcu się z tym pogodziła.

Filmy

Julia stała się sławna dzięki swoim dobrym filmom. Oto opis paru z nich.

Uwięziona w ścianie - m.in. dzięki temu filmowi Alicja stała się sławna. Film opowiada o Lenie - dziewczynie która jest ślepo zakochana w pewnym chłopaku. Pewnego wieczoru słyszy pewien głos za ściany. Tajemnicza osoba mówi Lenie że jej chłopak uwodzi dziewczyny, a potem je zamurowuje. Nastolatka idzie więc za nim by sprawdzić czy to prawda.

Wiejska dziewczyna - film opowiada o samolubnym chłopaku który na wakacje wyjeżdża na wieś. Pozna tam miłość swego życia oraz nauczy się że pieniądze nie są najważniejsze.

Ciekawostki

  • Przez chwilę miała pierwsze miejsce w rankingu. Obecnie zajmuje 10 miejsce i można ją znaleźć na 2 stronie rankingu.
  • Kocha zwierzęta. Nawet w jednym z artbooków poprosiła by inni użytkownicy pomagali zwierzętom ze schroniska.
  • Ma 251 looków.
  • Jej drugie konto to : Kuroi Niji
  • Posiada kanał na YouTube o nazwie: Alicja Jula Msp

Więcej z Fandomu

Losowa wiki