FANDOM

!Mondye! - MovieStar, która zasłynęła z prowadzenia bloga o MovieStarPlanet. Ma na imię Julia.

Historia

Zrzut ekranu (158)

Mondye informująca o tym, że potrafi zmienić się w kogo chce.

O MovieStarPlanet dowiedziała się od jej koleżanki we wrześniu 2012 roku. Wtedy założyła swoje pierwsze konto - Patricia45. Namiętnie grała w tę grę, gdyż bardzo się jej spodobała. Na tym koncie straciła wiele ciuchów, gdyż podała nieznajomej osobie hasło do konta, ponieważ uwierzyła, że zrobi jej VIP-a. Na szczęście, szybko udało się jej odrobić straty.

Pierwszego bloga założyła w 2013 roku w styczniu. Według Julii, dużo osób go czytało oraz chwaliło. Jak sama informuje, wiele razy odchodziło z bloga, gdyż denerwowało ją same ostrzeżenia oraz blokady, które dostawała od załogi MSP. Pod koniec 2014 lub na początku 2015 roku usunęła bloga, jak i swoje dawne konto.

20 marca 2016 roku założyła nowe konto z nickiem Newec, jednak po kilku dniach została zbanowana na zawsze z powodu podania linku do nowego bloga. Napisała do moderatorów,ale jej napisanie nic nie dało, więc założyła kolejne konto o nazwie; Mondye.

Dwa dni później, 22 marca 2016 roku, założyła konto Mondye. Wtedy też założyła nowego bloga - http://mondye.blogspot.com/. Do dzisiaj go prowadzi, ma bardzo dużo wyświetleń, a jej postać cieszy się wieloma czytelnikami.

We wrześniu 2016 roku została zablokowana na ponad 200 lat na koncie Mondye za bycie Pixi Star w grze. Jeden z redaktorów opisał na jej blogu, jak to zrobić. W ten sam miesiąc założyła nowe konto - !Mondye! - na którym gra do dziś.

Ciekawostki

  •  !Mondye! chodziła kiedyś na MSP z Johnem Polandem,
  • Jej ulubionym zajęciem jest m.in. blogowanie,
  • Żałuje, że usunęła Patricię45 oraz starego bloga.
  • Jej konto na transformice to Julciaka ale rzadko tam gra.