FANDOM

!Mondye! – MovieStar, która zasłynęła z prowadzenia bloga o MovieStarPlanet. Ma na imię Julia i obecnie posiada 19 lvl.

Historia

Zrzut ekranu (158)

Mondye informująca o tym, że potrafi zmienić się w kogo chce.

O MovieStarPlanet dowiedziała się od jej koleżanki we wrześniu 2012 roku. Wtedy założyła swoje pierwsze konto - Patricia45. Namiętnie grała w tę grę, gdyż bardzo się jej spodobała. Na tym koncie straciła wiele ciuchów, bo podała nieznajomej osobie hasło do konta, ponieważ uwierzyła, że zrobi jej VIPa. Na szczęście, szybko udało się jej odrobić straty.

Pierwszego bloga założyła w 2013 roku w styczniu. Według Julii, dużo osób go czytało i chwaliło. Jak sama informuje, wiele razy odchodziło z bloga, gdyż denerwowały ją same ostrzeżenia i blokady, które dostawała od załogi MSP. Pod koniec 2014 lub na początku 2015 roku usunęła bloga, jak i swoje dawne konto.

20 marca 2016 roku założyła nowe konto z nickiem Newec, jednak po kilku dniach została zbanowana na zawsze z powodu podania linku do nowego bloga. Napisała do moderatorów, ale to nic nie dało, więc utworzyła kolejne konto o nazwie Mondye. Wtedy też założyła nowego, usuniętego już bloga.

We wrześniu 2016 roku została zablokowana na ponad 200 lat na koncie Mondye za udawanie Pixi Star w grze. Jeden z redaktorów opisał na jej blogu, jak to zrobić. W ten sam miesiąc założyła nowe konto - !Mondye! - na którym gra do dziś.

Usunięcie bloga

Mondye dużo razy wspominała, jak żałuje, że usunęła Patricię45 oraz starego bloga. Na wiosnę 2018 roku tak samo jednak postąpiła z nowszym blogiem. Przyczyny nie są znane. Prawdopodobnie po jej odejściu z pisania dziewczyna stwierdziła, że mimo iż zostawiła go pod opieką nowego administratora, blog opustoszał, więc nie ma sensu, by ktoś go dalej prowadził, bo po prostu brakowało do tego chętnych.

Ciekawostki

  •  !Mondye! chodziła kiedyś na MSP z Johnem Polandem.
  • Jej ulubionym zajęciem jest m.in. blogowanie.
  • Żałuje, że usunęła Patricię45 oraz starego bloga. 

MovieStars
Inne
Grający od 2011
Grający od 2012
Grający od 2013
Grający od 2014
Grający od 2015
Grający od 2016
Grający od 2017
Grający od 2018